Regulamin

Sklep dostêpny pod adresem http://www.weldtrade.pl/ by klienci czuli siê komfortowo i bezpiecznie, a zakupy dokonane w sklepie by³y zawsze udane. Sklep dzia³a w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególno¶ci maj±c na wzglêdzie standardy e-commerce w przedmiocie jako¶ci towarów oraz obs³ugi przeprowadzanych transakcji.

  • I Definicje regulaminowe

  • II Postanowienia wstêpne regulaminu

  • III Procedura sk³adania zamówieñ i moment zawarcia umowy sprzeda¿y

  • IV Zap³ata ceny za towar

  • V Realizacja dostawy – informacje

  • VI Procedura Reklamacyjna

  • VII Gwarancje

  • VIII Odst±pienie od umowy – zwroty towarów w ramach odst±pienia od umowy

  • IX Regulacje ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn±

  • X Obowi±zki RODO i ochrona danych

  • X Postanowienia Koñcowe

Niniejszy regulamin, jest regulaminem o którym mowa w art 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a tak¿e reguluje warunki zawierania Umów sprzeda¿y w Sklepie internetowym, zgodnie z tre¶ci± innych ustaw, odpowiednio reguluj±cych ten obowi±zek.

Klient ma prawo przed z³o¿eniem zamówienia do negocjacji zapisów umowy ze Sprzedawc±. W przypadku zrezygnowania przez Klienta z mo¿liwo¶ci zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowi±zuj±ce przepisy prawa.


Za³±czniki do regulaminu:
  1. O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy: PDF ODT
  2. O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy - informacje: PDF
  3. Protokó³ reklamacyjny: PDF ODT

I. Definicje regulaminowe

Je¿eliz tre¶ci Regulaminu nie wynika inaczej, poprzez pojêcia zawarte w niniejszym Regulaminie nale¿y odpowiednio rozumieæ:

  1. REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z za³±cznikami; informuj±cy o obowi±zkach oraz uprawnieniach dwóch Stron Umowy;

  2. STRONA – stron± Umowy jest Kupuj±cy lub Sprzedawca; w przypadku pojêcia Strony – rozumie siê Kupuj±cego oraz Sprzedawcê ³±cznie;

  3. UMOWA ZAWARTA NA ODLEG£O¦Æ – Umowa zawarta na odleg³o¶æ przez Strony, przy braku jednoczesnej obecno¶ci dwóch Stron Umowy; Umowa zawierana jest z wykorzystaniem Kana³ów Komunikacji na odleg³o¶æ, dostêpnych w Sklepie;

  4. KANA£Y KOMUNIKACJI – formy sk³adania zamówieñ na odleg³o¶æ;

  5. SKLEP – sklep internetowy dostêpny pod adresem: http://www.weldtrade.pl/

  6. SPRZEDAWCA– Dionizy B±czek prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± pod nazw±: P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, z siedzib± w Bia³ymstoku, pod adresem: ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok o numerze NIP: 9660493545, REGON: 050549402, wpisan± do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), o dodatkowym adresie wykonywanej dzia³alno¶ci: ul. Baranowicka 160, 15-506 Bia³ystok.

  7. US£UGODAWCA -Dionizy B±czek prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± pod nazw±: P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, z siedzib± w Bia³ymstoku, pod adresem: ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok o numerze NIP: 9660493545, REGON: 050549402, wpisan± do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), o dodatkowym adresie wykonywanej dzia³alno¶ci: ul. Baranowicka 160, 15-506 Bia³ystok.

  8. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, której ustawa przyznaje zdolno¶æ prawn±, nabywaj±ca produkty za po¶rednictwem adresu e-mail nale¿±cego do sklepu internetowego, lub korzystaj±ca z formularza kontaktowego sklepu dostêpnego pod adresem http://www.weldtrade.pl/

  9. KONSUMENT – osoba fizyczna nabywaj±ca produkty za po¶rednictwem Sklepu internetowego, telefonicznie lub mailowo w celu niezwi±zanym bezpo¶rednio z jej dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±;

  10. KUPUJ¡CY – Klient oraz Konsument ³±cznie;

  11. US£UGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, której ustawa przyznaje zdolno¶æ prawn±, korzystaj±ca z formularza kontaktowego;

  12. ZAMÓWIENIE – z³o¿ona przez Kupuj±cego za po¶rednictwem strony internetowej oferta zawarcia umowy sprzeda¿y;

  13. U¯YTKOWNIK – ka¿dy podmiot korzystaj±cy ze strony sklepu internetowego;

  14. UMOWA SPRZEDA¯Y - umowa sprzeda¿y towaru zawarta pomiêdzy Sprzedawc± a Kupuj±cym za po¶rednictwem Sklepu internetowego;

  15. PRODUKT – ka¿dy przedmiot sprzedawany za po¶rednictwem sklepu internetowego;

  16. FORMA P£ATNO¦CI – forma zap³aty za zamówiony produkt, wybrana przez Kupuj±cego podczas sk³adanego Zamówienia oferowana przez Sklep lub w wyniku indywidualnych ustaleñ prowadzonych ze Sklepem w innej formie ni¿ prezentowane na stronie internetowej formy p³atno¶ci;

  17. FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Kupuj±cego podczas sk³adanego Zamówienia lub w wyniku indywidualnych ustaleñ prowadzonych ze Sklepem w innej formie ni¿ prezentowane na stronie internetowej formy dostawy;

  18. DOKUMENT SPRZEDA¯Y - faktura VAT lub Paragon, w zale¿no¶ci od wskazañ Kupuj±cego;

  19. ZA£¡CZNIKI – informacja o prawie odst±pienia od umowy oraz wzór formularza odst±pienia od umowy;

  20. KODEKS DOBRYCH PRAKTYK – zbiór zasad postêpowania, przyjêty w powszechnie obowi±zuj±cym prawie w postaci norm etycznych oraz zawodowych w celu przeciwdzia³ania nieuczciwym praktykom rynkowym, który stosowany jest przez Sprzedawcê;

  21. INFORMACJA – informacja o produkcie, znajduj±ca siê przy zdjêciu produktu, stanowi±ca opis najwa¿niejszych okre¶leñ oraz charakterystyki danego produktu, umo¿liwiaj±cy Kupuj±cemu zapoznanie siê z jego w³a¶ciwo¶ciami;

  22. KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez Kupuj±cego produktów w celu pó¼niejszego ich zakupu;

  23. MIEJSCE WYDANIA PRODUKTU – miejsce wskazane przez Kupuj±cego w z³o¿onym zamówieniu, pod który ma zostaæ dostarczony zakupiony przez Kupuj±cego produkt;

  24. MOMENT WYDANIA PRODUKTU – moment, w którym Kupuj±cy lub inna upowa¿niona do odbioru osoba obejmuje produkt bêd±cy przedmiotem zawartej umowy w posiadanie;

  25. ADRES REKLAMACYJNY ORAZ ADRES ODST¡PIENIA OD UMOWY – adres lub adresy wskazane przez Sprzedawcê jako adresy do sk³adania okre¶lonych o¶wiadczeñ, bêd±ce adresami do korespondencji;

  26. PRZEDMIOT UMOWY lub PRZEDMIOT ¦WIADCZENIA – wybrane przez Kupuj±cego produkty lub us³ugi, bêd±ce przedmiotem Umowy lub przedmiotem ¦wiadczenia; w zakres przedmiotu Umowy wlicza siê równie¿ ¶wiadczenie Dostawy produktu przez Sprzedawcê, w przypadku wybrania przez Kupuj±cego jednej z oferowanych przez Sprzedawcê form dostawy produktu;

  27. US£UGI ¦WIADCZONE DROG¡ ELEKTRONICZN¡ – funkcjonalno¶ci systemu teleinformatycznego oraz informatycznego umo¿liwiaj±ce Us³ugodawcy oferowanie okre¶lonych technicznych rozwi±zañ jak umo¿liwienie mo¿liwo¶ci z³o¿enia Zamówienia przez Formularz Kontaktowy znajduj±cy siê w Sklepie Internetowym; bez jednoczesnej obecno¶ci stron (na odleg³o¶æ), poprzez przekaz danych na indywidualne ¿±danie Us³ugobiorcy, przesy³ane i otrzymywane za pomoc± urz±dzeñ do elektronicznego przetwarzania, w³±cznie z kompresj± cyfrow±, i przechowywania danych, które s± w ca³o¶ci nadawane, odbierane lub transmitowane za pomoc± sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;

  28. SYSTEM INFORMATYCZNY – struktury techniczne, informatyczne oraz oprogramowanie umo¿liwiaj±ce transmisjê;

  29. WADA – wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu;

II. Postanowienia wstêpne Regulaminu

  1. W³a¶cicielem oraz administratorem sklepu internetowego dostêpnego pod adresem: http://www.weldtrade.pl/ jest Dionizy B±czek prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± pod nazw±: P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, z siedzib± w Bia³ymstoku, pod adresem: ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok o numerze NIP: 9660493545, REGON: 050549402, wpisan± do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), o dodatkowym adresie wykonywanej dzia³alno¶ci: ul. Baranowicka 160, 15-506 Bia³ystok.

  2. Przedmiotem dzia³alno¶ci sklepu internetowego jest sprzeda¿ detaliczna spawarek oraz innych towarów spawalniczych za po¶rednictwem sieci Internet.

  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie s± fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zosta³y legalnie wprowadzone na rynek polski.

  4. Sprzedawca ma obowi±zek dostarczenia Kupuj±cemu produktów bez wad.

  5. Komunikacja ze Sprzedawc± dokonywana przez Kupuj±cego powoduje ponoszenie przez Kupuj±cego kosztów, jakie wynikaj± z umów zawartych przez Kupuj±cego z podmiotami trzecimi, za mo¿liwo¶æ korzystania z okre¶lonych form komunikacji na odleg³o¶æ Sprzedawca nie pobiera ¿adnych dodatkowych op³at ani ¶wiadczeñ za mo¿liwo¶æ komunikowania siê z nim.

  6. Tre¶æ Regulaminu, w przypadku odrêbnej decyzji Kupuj±cego stanowi tre¶æ zawartej Umowy pomiêdzy Stronami. Tre¶æ Umowy zostaje stosownie do obwi±zuj±cych przepisów utrwalona oraz udostêpniona Kupuj±cemu na trwa³ym no¶niku, w celu zagwarantowania Kupuj±cemu mo¿liwo¶ci powo³ania siê na niego w razie potrzeby.

  7. W celu zawarcia Umowy ze Sprzedawc± Kupuj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa do negocjacji warunków Umowy lub zawrzeæ ze Sprzedawc± Umowê w oparciu o niniejszy Regulamin.

  8. Sprzeda¿ prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polski.

  9. Klient ma mo¿liwo¶æ zapoznania siê z kodeksem dobrych praktyk przedsiêbiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje siê w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdzia³aniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Aktualne brzmienie Ustawy jest dostêpne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/

  10. Ceny podane na stronie Sklepu internetowego wyra¿one s± w z³otych polskich i zawieraj± podatek VAT.

  11. Kupuj±cy mo¿e sk³adaæ zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobê 7 dni w tygodniu.

  12. Komunikacja ze Sprzedawc± dokonywana przez Kupuj±cego powoduje ponoszenie przez Kupuj±cego kosztów, jakie wynikaj± z umów zawartych przez Kupuj±cego z podmiotami trzecimi, za mo¿liwo¶æ korzystania z okre¶lonych form komunikacji na odleg³o¶æ Sprzedawca nie pobiera ¿adnych dodatkowych op³at ani ¶wiadczeñ za mo¿liwo¶æ komunikowania siê z nim.

  13. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie maj± na celu wy³±czaæ ani ograniczaæ jakichkolwiek praw Klienta bêd±cego jednocze¶nie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przys³uguj±cych mu na mocy bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. W przypadku niezgodno¶ci postanowieñ niniejszego Regulaminu z powy¿szymi przepisami, pierwszeñstwo maj± te przepisy.

  14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajd± w³a¶ciwe przepisy prawa obowi±zuj±ce na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

  15. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami bêd±cymi przedsiêbiorcami a maj±cymi siedzibê poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajd± wy³±cznie w³a¶ciwe przepisy prawa obowi±zuj±ce na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególno¶ci te, które zosta³y wymienione w ust. 14 powy¿ej.

  16. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami bêd±cymi konsumentami maj±cymi miejsce zwyk³ego pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajd± wy³±cznie w³a¶ciwe przepisy prawa obowi±zuj±ce na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zastosowanie w³a¶ciwych przepisów prawa obowi±zuj±cych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie pozbawia jednak konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie mo¿na wy³±czyæ w drodze umowy, na mocy prawa, które obowi±zuje na terytorium pañstwa, w którym konsument ma miejsce zwyk³ego pobytu..

  17. Klienci mog± uzyskaæ dostêp do niniejszego Regulaminu w ka¿dym czasie za po¶rednictwem linku zamieszczonego na stronie g³ównej sklepu internetowego. Regulamin mo¿e zostaæ utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim no¶niku danych.

  18. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawc± ma mo¿liwo¶æ polubownego za³atwienia sprawy poprzez:

    a) zwrócenie siê do sta³ego polubownego s±du konsumenckiego

    b) mediacjê

    c) zwrócenie siê do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

    d) uzyskaæ bezp³atn± pomoc w sprawie rozstrzygniêcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystaj±c z bezp³atnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.

III. Procedura sk³adania zamówieñ i moment zawarcia umowy sprzeda¿y

  1. Klient mo¿e sk³adaæ zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobê 7 dni w tygodniu poprzez stronê internetow± http://www.weldtrade.pl/ oraz mailowo pod adresem: sklep@weldtrade.pl.

  2. Odpowied¼ ze strony Sklepu nastêpuje w ci±gu 24 godzin od zg³oszenia, w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach pracy sklepu.

  3. Sklep prowadzi sprzeda¿ na terytorium Polski.

  4. Sklep wystawa paragon lub fakturê VAT na sprzedawane produkty.

  5. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowi± oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowi± zaproszenie do zawarcia umowy sprzeda¿y.

  6. Z³o¿enie zamówienia stanowi ofertê w rozumieniu kodeksu cywilnego, z³o¿on± Sprzedawcy przez Kupuj±cego.

  7. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowi± oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowi± zaproszenie do zawarcia umowy sprzeda¿y.

  8. Z³o¿enie zamówienia stanowi ofertê w rozumieniu kodeksu cywilnego, z³o¿on± Sprzedawcy przez Kupuj±cego.

  9. Rejestracja i za³o¿enie poprzez formularz zamówienia jest mo¿liwy wówczas, gdy Kupuj±cy bêdzie zarejestrowany na swoim koncie. Nie ma technicznej mo¿liwo¶ci na z³o¿enie zamówienia poprzez formularz bez uprzedniej Rejestracji. Kupuj±cy, mo¿e równie¿ z³o¿yæ zamówienie bez rejestracji poprzez e-mail.

  10. W celu z³o¿enia zamówienia poprzez formularz Kupuj±cy powinien dodaæ do „Koszyka” produkt, który zamierza kupiæ. Dodanie produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze z³o¿eniem zamówienia. Produkty mog± byæ dodawane lub usuwane z „Koszyka”.

  11. „Koszyk” umo¿liwia Kupuj±cemu zarz±dzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie warto¶ci zamówienia.

  12. Aby sfinalizowaæ zamówienie nale¿y dodaæ do „Koszyka” wybrane przez siebie produkty. Kolejnym krokiem jest wybranie opcji „Zamawiam”. Klient w celu z³o¿enia zamówienia powinien wype³niæ formularz zamówienia podaj±c w formularzu dane niezbêdne do realizacji przez Sprzedawcê umowy, którymi s±: Imiê/Nazwisko/Ulica/Miasto/Kod pocztowy/Kraj/Telefon/Adres e-mail oraz dokonaæ Rejestracji Konta.

  13. W przypadku Kupuj±cych, bêd±cych jednocze¶nie przedsiêbiorcami nale¿y wskazaæ dodatkowo Nazwê firmy, Fax oraz NIP.

  14. Kolejnym etapem sk³adania zamówienia jest okre¶lenie sposobu p³atno¶ci oraz wysy³ki towaru.

  15. Po dokonaniu tych czynno¶ci nale¿y wybraæ przycisk „Zamawiam i p³acê” w przypadku potwierdzenia z³o¿onego zamówienia.

  16. Po z³o¿eniu prawid³owego zamówienia, zamówienie uwa¿a siê za przyjête. Zamówienia z³o¿one w ten sposób s± potwierdzane mailowo lub telefonicznie. Za chwilê zawarcia umowy uznaje siê wys³anie przez sklep potwierdzenia z³o¿enia zamówienia.

  17. Kupuj±cy mo¿e dokonaæ e-mailem lub telefonicznie zmiany w zamówieniu, lub wycofaæ zamówienie w ca³o¶ci, je¿eli nie zosta³o ono wys³ane.

  18. Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupuj±cego.

  19. Wysy³ka towaru przewa¿nie nastêpuje w ci±gu 2 do 7 dni.

IV. Zap³ata ceny za towar

  1. Wszystkie ceny w Sklepie s± cenami brutto, zawieraj±cymi podatek od towarów i us³ug (VAT).

  2. Sklep przewiduje nastêpuj±ce rodzaje p³atno¶ci:

    1. przedp³ata – p³atno¶æ przelewem – po otrzymaniu poczt± elektroniczn± potwierdzenia z³o¿onego zamówienia

      na konto: 17 8060 0004 0000 3577 3000 0090

      P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok

      okre¶laj±c Tytu³ wp³aty i podaj±c Nr zamówienia i nazwisko Zamawiaj±cego

    2. za pobraniem – p³atno¶æ przy odbiorze towaru

  3. Kupuj±cy dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia us³ugi wed³ug cen oraz wysoko¶ci kosztów dostawy obowi±zuj±cych w chwili z³o¿enia zamówienia.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysoko¶ci kosztów dostawy, w szczególno¶ci w przypadku zmiany cenników us³ug ¶wiadczonych przez podmiot realizuj±cy dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówieñ ju¿ realizowanych.

V. Realizacja dostawy – informacje

  1. Dostawa nastêpuje na adres wskazany przez Kupuj±cego w zamówieniu.

  2. Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupuj±cego, podczas sk³adanego zamówienia.

  3. Koszt dostawy towaru do Kupuj±cego ponosi Kupuj±cy.

  4. Je¿eli Sprzedawca nie mo¿e spe³niæ ¶wiadczenia z tego powodu, ¿e towar nie jest dostêpny, niezw³ocznie, najpó¼niej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Kupuj±cego, który podejmie decyzjê o dalszych losach z³o¿onego przez niego zamówienia.

  5. Je¿eli Sprzedawca nie mo¿e wykonaæ ¶wiadczenia o w³a¶ciwo¶ciach indywidualnie zamówionych przez Kupuj±cego z powodu przej¶ciowej niemo¿no¶ci jego spe³nienia, Sprzedawca mo¿e za zgod± Kupuj±cego spe³niæ ¶wiadczenie zastêpcze, odpowiadaj±ce tej samej jako¶ci i przeznaczeniu oraz za tê sam± cenê lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.

  6. Kupuj±cy ma mo¿liwo¶æ wyboru innej formy dostawy ( przewo¼nika) ni¿ oferowane na Stronie Sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialno¶æ za przesy³kê z chwil± wydania jej przez Sprzedawcê przewo¼nikowi spoczywa na Kupuj±cym.

  7. W przypadku sytuacji opisanej powy¿ej w pkt 6 informacja o odpowiedzialno¶ci za przesy³kê przekazywana jest Kupuj±cemu przez Sprzedawcê drog± e-mail na wskazany adres kontaktowy po z³o¿eniu zamówienia.

  8. Zaleca siê, aby Kupuj±cy bêd±cy jednocze¶nie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarê mo¿liwo¶ci dokona³ sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesy³ki i w obecno¶ci przedstawiciela podmiotu realizuj±cego dostawê (kurier, operator pocztowy, etc.) spisa³ odpowiedni protokó³. Sprawdzenie przesy³ki u³atwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeñ od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesy³ki powsta³ego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca siê, aby Kupuj±cy skontaktowa³ siê w miarê mo¿liwo¶ci w jak najszybszym czasie ze sprzedawc± telefonicznie: 85 743 17 68 lub 85 732 19 29 wew 104 b±d¼ na adres e-mail: sklep@weldtrade.pl

  9. Kupuj±cy, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowi±zany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesy³ki i w obecno¶ci przedstawiciela podmiotu realizuj±cego dostawê (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeñ mechanicznych przesy³ki powsta³ych w trakcie transportu klient powinien spisaæ protokó³ szkody i niezw³ocznie skontaktowaæ siê ze sprzedawc± telefonicznie: 85 743 17 68 lub 85 732 19 29 wew 104 b±d¼ na adres e-mail: sklep@weldtrade.pl

VI. Procedura Reklamacyjna

  1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca ponosi odpowiedzialno¶æ wobec Konsumenta na zasadach okre¶lonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne ( rêkojmia).

  2. Sprzedawca odpowiada z tytu³u rêkojmi, je¿eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up³ywem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a je¿eli przedmiotem ¶wiadczenia sprzeda¿y jest rzecz u¿ywana przed up³ywem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

  3. Roszczenie Konsumenta o usuniêcie wady lub wymianê rzeczy sprzedanej na woln± od wad przedawnia siê z up³ywem roku, licz±c od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcze¶niej ni¿ przed up³ywem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a je¿eli przedmiotem sprzeda¿y jest rzecz u¿ywana przed up³ywem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

  4. W przypadku gdy okre¶lony przez Sprzedawcê lub producenta termin przydatno¶ci rzeczy do u¿ycia koñczy siê po up³ywie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedawca odpowiada z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed up³ywem tego terminu.

  5. Wada fizyczna polega na niezgodno¶ci rzeczy sprzedanej z Umow±. W szczególno¶ci rzecz sprzedana jest niezgodna z Umow± je¿eli:

    a) nie ma w³a¶ciwo¶ci, które rzecz tego rodzaju powinna mieæ, ze wzglêdu na cel w Umowie oznaczony albo wynikaj±cy z okoliczno¶ci lub przeznaczenia;

    b) nie ma w³a¶ciwo¶ci, o których istnieniu Sprzedawca zapewni³ Kupuj±cego, w tym przedstawiaj±c próbkê lub wzór;

    c) nie nadaje siê do celu, o którym Kupuj±cy poinformowa³ Sprzedawcê przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zg³osi³ zastrze¿enia co do takiego jej przeznaczenia;

    d) zosta³a Kupuj±cemu wydana w stanie niezupe³nym

  6. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje siê publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej dzia³alno¶ci gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie rzeczy sprzedanej w swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odró¿niaj±cego przedstawia siê jako producent.

  7. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialno¶ci okre¶lonej w pkt 5c wy³±cznie w sytuacji gdy:

    a) udowodni, ¿e zapewnieñ tych nie zna³ lub oceniaj±c rozs±dnie nie móg³ znaæ;

    b) wyka¿e, ¿e zapewnienia nie mog³y mieæ wp³ywu na decyzjê Konsumenta;

    c) tre¶æ zapewnieñ zosta³a sprostowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawc±

  8. Rzecz sprzedana ma wadê fizyczn± tak¿e w razie nieprawid³owego jej zamontowania i uruchomienia, je¿eli czynno¶ci te zosta³y wykonane przez Sprzedawcê lub osobê trzeci±, za któr± Sprzedawca ponosi odpowiedzialno¶æ, albo przez Kupuj±cego, który post±pi³ wed³ug instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

  9. W przypadku Umowy z Konsumentem, je¿eli wada fizyczna zosta³a stwierdzona przed up³ywem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje siê, ¿e istnia³a ona w chwili przej¶cia niebezpieczeñstwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po up³ywie roku od momentu wydania rzeczy obowi±zek wykazania, ¿e wada istnia³a w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.

  10. Konsument, je¿eli rzecz sprzedana ma wadê, mo¿e:

    a) z³o¿yæ o¶wiadczenie o ¿±daniu obni¿enia ceny;

    b) z³o¿yæ o¶wiadczenie o odst±pieniu od Umowy;

    c) ¿±daæ wymiany produktu na wolny od wad;

    d) ¿±daæ usuniêcia wady

  11. Konsument, nie mo¿e odst±piæ od Umowy je¿eli wada jest nieistotna.

  12. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytu³u rêkojmi, jest obowi±zany na koszt Sprzedawcy dostarczyæ rzecz wadliw± na Adres Reklamacyjny, a je¿eli ze wzglêdu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta by³oby nadmiernie utrudnione, Konsument obowi±zany jest udostêpniæ rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz siê znajduje. W razie niewykonania obowi±zku przez Sprzedawcê Konsument jest upowa¿niony do odes³ania rzeczy na koszt i niebezpieczeñstwo Sprzedawcy.

  13. Sprzedawca prosi, aby w celu u³atwienia procesu reklamacyjnego do³±czyæ opis niezgodno¶ci towaru z Umow±.

  14. Sprzedawca w ci±gu 14 (czternastu) dni ustosunkuje siê do zg³oszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uwa¿a siê, ¿e Sprzedawca uzna³ o¶wiadczenie lub ¿±danie Konsumenta za uzasadnione.

  15. Sprzedawca, w przypadku ¿±dania Konsumenta okre¶lonego w pkt. 10 a lub b mo¿e wymieniæ rzecz wadliw± na woln± od wad albo wadê usun±æ, pod warunkiem, ¿e nast±pi to niezw³ocznie i bez nadmiernych niedogodno¶ci dla Konsumenta.

  16. Je¿eli jednak, rzecz by³a ju¿ wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcê albo Sprzedawca nie uczyni³ zado¶æ obowi±zkowi wymiany rzeczy na woln± od wad lub usuniêcia wady, nie przys³uguje mu prawo do wymiany rzeczy lub usuniêcia wady.

  17. Konsument mo¿e, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcê usuniêcia wady ¿±daæ wymiany rzeczy na woln± od wad albo zamiast wymiany ¿±daæ usuniêcia wady, chyba ¿e doprowadzenie rzeczy do zgodno¶ci z Umow± w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemo¿liwe lub wymaga³oby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcê, przy czym przy ocenie nadmierno¶ci kosztów uwzglêdnia siê warto¶æ rzeczy wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady jak równie¿ zwraca siê uwagê na niedogodno¶ci, na jakie nara¿a³by Konsumenta inny sposób zaspokojenia roszczenia.

  18. Sprzedawca mo¿e odmówiæ zado¶æuczynienia ¿±dania Konsumenta je¿eli doprowadzenie do zgodno¶ci z Umow±, rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemo¿liwe albo w porównaniu z drugim, mo¿liwym sposobem doprowadzenia do zgodno¶ci rzeczy z Umow± wymaga nadmiernych kosztów.

  19. W przypadku obni¿enia ceny, obni¿ona cena powinna pozostawaæ w takiej proporcji do ceny wynikaj±cej z Umowy, w jakiej warto¶æ rzeczy z wad± pozostaje do warto¶ci rzeczy bez wady.

  20. Sprzedawca jest obowi±zany wymieniæ rzecz wadliw± na woln± od wad lub usun±æ wadê w rozs±dnym czasie bez nadmiernych niedogodno¶ci dla Konsumenta.

  21. W sytuacji, gdy rzecz wadliwa zosta³a zamontowana, Konsument mo¿e ¿±daæ od Sprzedawcy demonta¿u i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na woln± od wad lub usuniêcia wady. W razie niewykonania ego obowi±zku przez Sprzedawcê, Konsument jest upowa¿niony do dokonania tych czynno¶ci na koszt i niebezpieczeñstwo Sprzedawcy.

  22. Sprzedawca mo¿e odmówiæ demonta¿u oraz ponownego zamontowania je¿eli koszt tych czynno¶ci przewy¿sza cenê rzeczy sprzedanej.

  23. Konsument, w przypadku opisanym powy¿ej mo¿e ¿±daæ od Sprzedawcy demonta¿u i ponownego zamontowania, jednak¿e jest zobowi±zany ponie¶æ czê¶æ kosztów zwi±zanych z tym w warto¶ci przewy¿szaj±cej cenê rzeczy sprzedanej albo mo¿e ¿±daæ od Sprzedawcy zap³aty czê¶ci kosztów demonta¿u i ponownego zamontowania, do wysoko¶ci ceny rzeczy sprzedanej.

  24. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie bêd±cymi jednocze¶nie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialno¶æ Sprzedawcy z tytu³u rêkojmi jest wy³±czona.

  25. Zgodnie z terminami wskazanymi w pkt 2, 3 oraz 4 niniejszego dzia³u Regulaminu Konsument mo¿e z³o¿yæ o¶wiadczenie o odst±pieniu od mowy albo obni¿eniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a je¿eli Konsument ¿±da³ wymiany rzeczy na woln± od wad lub usuniêcia wady, bieg terminu do z³o¿enia o¶wiadczenia o odst±pieniu od Umowy albo obni¿eniu ceny rozpoczyna siê z chwil± bezskutecznego up³ywu terminu do wymiany rzeczy lub usuniêcia wady.

  26. W przypadku dochodzenia przed s±dem, s±dem polubownym jednego z uprawnieñ z tytu³u rêkojmi termin do wykonania innych uprawnieñ, przewidzianych Ustaw±, przys³uguj±cych Konsumentowi z tego tytu³u ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakoñczenia postêpowania w tej sprawie. Odpowiednio zasady te stosuje siê równie¿ do postêpowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnieñ z tytu³u rêkojmi, przys³uguj±cych Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez s±d zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakoñczenia prowadzonej mediacji.

  27. Bieg terminu do wykonywania uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej rozpoczyna siê od dnia w którym Konsument dowiedzia³ siê o istnieniu wady, a je¿eli Konsument dowiedzia³ siê o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa podmiotu trzeciego – od dnia w którym orzeczenie lub inna decyzja organu wydana w sporze z podmiotem trzecim sta³a siê prawomocna.

  28. Je¿eli z powodu wady rzeczy sprzedanej Konsument z³o¿y³ o¶wiadczenie o odst±pieniu od Umowy albo obni¿eniu ceny, mo¿e od ¿±daæ naprawienia szkody któr± poniós³ przez to, ¿e zawar³ Umowê nie wiedz±c o istnieniu wady, choæby szkoda by³a nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Sprzedawca nie ponowi odpowiedzialno¶ci a w szczególno¶ci mo¿e ¿±daæ zwrotu kosztów zawarcia Umowy, kosztów odebrania, przewodu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nak³adów w takim zakresie, w jakim odniós³ z nich korzy¶ci a nie otrzyma³ ich zwrotu od osoby trzeciej oraz kosztów procesy.

  29. Powy¿sze nie uchybia przepisom powszechnie obowi±zuj±cym o obowi±zku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

  30. W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcê up³yw terminu nie wy³±cza uprawnieñ z tytu³u rêkojmi.

  31. Adresem reklamacyjnym jest: P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok.

VII. Gwarancja

  1. Towary sprzedawane za po¶rednictwem Sklepu internetowego mog± byæ objête gwarancj± producenta lub importera.

  2. Sprzedawca mo¿e udzielaæ gwarancji na sprzedawany towar.

  3. Szczegó³owe warunki realizacji gwarancji s± przedstawione w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

VIII. Odst±pienie od umowy – zwroty towarów w ramach odst±pienia od umowy

  1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawar³ umowê na odleg³o¶æ, mo¿e od niej odst±piæ bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyj±tkiem kosztów okre¶lonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, sk³adaj±c stosowne o¶wiadczenie na pi¶mie w terminie czternastu dni od dnia dorêczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wys³anie o¶wiadczenia przed jego up³ywem. O¶wiadczenie mo¿na wys³aæ drog± elektroniczn± na adres: sklep@weldtrade.pl b±d¼ te¿ listownie na adres:

      P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok

  2. O¶wiadczenie mo¿e zostaæ z³o¿one na formularzu który stanowi Za³±cznik do niniejszego Regulaminu i które zosta³o wys³ane do Konsumenta wraz z produktem, dostêpnym równie¿ pod adresem http://www.weldtrade.pl/ lub w innej formie, zgodnie z ustaw± o prawach Konsumenta.

  3. Wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi siê równie¿ o przes³anie informacji o aktualnym numerze konta, na który nale¿y dokonaæ zwrotu nale¿no¶ci.

  4. Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezw³ocznie po otrzymaniu o¶wiadczenia o odst±pieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysy³ane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na z³o¿onym o¶wiadczeniu o odst±pieniu od umowy.

  5. W razie odst±pienia od Umowy, Umowa jest uwa¿ana za niezawart±.

  6. Konsument ma obowi±zek zwróciæ produkt lub produkty niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ 14 dni od dnia, w którym odst±pi³ od Umowy.

  7. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odst±pi³ na w³asne ryzyko oraz koszt.

  8. Konsument ponosi odpowiedzialno¶æ za zmniejszenie warto¶ci produktu lub produktów bêd±cych przedmiotem Umowy, nastêpuj±ce po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczaj±cy poza zwyk³y zarz±d produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalno¶ci oraz charakteru produktu.

  9. Sprzedawca niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni od dnia otrzymania o¶wiadczenia o odst±pieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego p³atno¶ci, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrze¿eniem, ¿e:

  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu p³atno¶ci przy u¿yciu takiego samego sposobu zap³aty, jakiego u¿y³ Konsument, chyba ¿e Konsument wyra¼nie zgodzi³ siê na inny sposób zwrotu, który nie wi±¿e siê dla niego z ¿adnymi kosztami;

  11. w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny ni¿ najtañszy zwyk³y sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcê, Sprzedawca nie jest zobowi±zany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

  12. Konsument ponosi odpowiedzialno¶æ za zmniejszenie warto¶ci produktu bêd±ce wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczaj±cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalno¶ci o czym mowa w pkt. 8 powy¿ej;

  13. Konsument, w przypadku odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ na us³ugi rozpoczête za zgod± Konsumenta przed up³ywem terminu odst±pienia od Umowy, ma obowi±zek zap³aty za ¶wiadczenia spe³nione do chwili odst±pienia od Umowy.

  14. Kwotê zap³aty oblicza siê proporcjonalnie do zakresu spe³nionego ¶wiadczenia, z uwzglêdnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Je¿eli cena lub wynagrodzenie s± nadmierne, podstaw± obliczenia tej kwoty jest warto¶æ rynkowa spe³nionego ¶wiadczenia.

  15. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania tre¶ci cyfrowych, które nie s± zapisane na no¶niku materialnym, je¿eli nie wyrazi³ zgody na spe³nienie ¶wiadczenia przed up³ywem terminu do odst±pienia od Umowy lub nie zosta³ poinformowany o utracie przys³uguj±cego mu terminu prawa odst±pienia od Umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiêbiorca nie dostarczy³ potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

  16. Sprzedawca mo¿e wstrzymaæ siê ze zwrotem zap³aty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odes³ania, w zale¿no¶ci od tego, które zdarzenie nast±pi wcze¶niej.

  17. Konsumentowi, zgodnie z art. 39 Ustawy o prawach konsumenta nie przys³uguje prawo do odst±pienia od Umowy w przypadkach:

  • o ¶wiadczenie us³ug, je¿eli przedsiêbiorca wykona³ w pe³ni us³ugê za wyra¼n± zgod± Konsumenta, który zosta³ poinformowany przed rozpoczêciem ¶wiadczenia, ¿e po spe³nieniu ¶wiadczenia przez przedsiêbiorcê utraci prawo odst±pienia od Umowy

  • w której cena lub wynagrodzenie zale¿y od wahañ na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mog± wyst±piæ przed up³ywem terminu do odst±pienia od Umowy;

  • w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed³ug specyfikacji konsumenta lub s³u¿±ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz ulegaj±ca szybkiemu zepsuciu lub maj±ca krótki termin przydatno¶ci do u¿ycia;

  • w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczêtowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie mo¿na zwróciæ ze wzglêdu na ochronê zdrowia lub ze wzglêdów higienicznych, je¿eli opakowanie zosta³o otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem ¶wiadczenia s± rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglêdu na swój charakter, zostaj± nieroz³±cznie po³±czone z innymi rzeczami;

  • w której przedmiotem ¶wiadczenia s± napoje alkoholowe, których cena zosta³a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda¿y, a których dostarczenie mo¿e nast±piæ dopiero po 30 dni i których warto¶æ zale¿y od wahañ na rynku, nad którymi przedsiêbiorca nie ma kontroli;

  • w której konsument wyra¼nie ¿±da³, aby przedsiêbiorca do niego przyjecha³ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je¿eli przedsiêbiorca ¶wiadczy dodatkowo inne us³ugi ni¿ te, których wykonania Konsument ¿±da³, lub dostarcza rzeczy inne ni¿ czê¶ci zamienne niezbêdne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odst±pienia od Umowy przys³uguje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us³ug lub rzeczy;

  • w której przedmiotem ¶wiadczenia s± nagrania d¼wiêkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczêtowanym opakowaniu, je¿eli opakowanie zosta³o otwarte po dostarczeniu;

  • o dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyj±tkiem umowy o prenumeratê;

  • zawartej na drodze aukcji publicznej;

  • o ¶wiadczenie us³ug w zakresie zakwaterowania, innych ni¿ do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, us³ug zwi±zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je¿eli w Umowie oznaczono dzieñ lub okres ¶wiadczenia us³ugi;

  • o dostarczanie tre¶ci cyfrowych, które nie s± zapisane na no¶niku materialnym, je¿eli spe³nienie ¶wiadczenia rozpoczê³o siê za wyra¼n± zgod± Konsumenta przed up³ywem terminu do odst±pienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiêbiorcê o utracie prawa odst±pienia od Umowy;

IX. Regulacje ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn±

  1. Us³ugodawca ¶wiadczy za po¶rednictwem sklepu internetowego dostêpnego pod adresem http://www.weldtrade.pl/ nastêpuj±ce us³ugi elektroniczne:

    a) za³o¿enie i prowadzenie konta w sklepie internetowym

    b) newsletter

  2. ¦wiadczenie us³ug elektronicznych przez Us³ugodawcê jest bezp³atne.

  3. Umowa o ¶wiadczenie us³ug elektronicznych polegaj±cych na prowadzeniu konta w sklepie internetowym oraz ¶wiadczenia us³ugi newsletter zawarte s± na czas nieoznaczony.

  4. Wymagania techniczne niezbêdne do wspó³pracy z systemem teleinformatycznym to: komputer z dostêpem do Internetu, dostêp do poczty elektronicznej, przegl±darka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z w³±czon± obs³ug± JavaScript i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z w³±czon± obs³ug± JavaScript i cookies albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Zalecana rozdzielczo¶æ monitora 1024x768 pikseli.

  5. Us³ugobiorca jest zobowi±zany do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami maj±c na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw w³asno¶ci intelektualnej osób trzecich. Us³ugobiorcê obowi±zuje zakaz dostarczania tre¶ci o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z us³ug elektronicznych w sposób bezprawnie zak³ócaj±cy funkcjonowanie sklepu internetowego poprzez u¿ycie okre¶lonego oprogramowania lub urz±dzeñ oraz rozsy³anie lub umieszczanie w sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.

  6. Us³ugobiorca mo¿e sk³adaæ reklamacje zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ugi elektronicznej za po¶rednictwem sklepu internetowego http://www.weldtrade.pl/ poprzez wys³anie wiadomo¶ci e-mail na adres poczty elektronicznej: sklep@weldtrade.pl lub pisemnie na adres: P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok. Us³ugodawca rozpatrzy reklamacjê niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni liczonych od dnia z³o¿enia reklamacji.

  7. Us³ugodawca udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji na podany przez Us³ugobiorcê adres e-mail lub w inny, uzgodniony przez strony sposób.

X. Obowi±zki RODO i ochrona danych

  1. Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporz±dzenia dotycz±cego Ochrony Danych Osobowych (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119) firma PHU SPAW zobowi±zuje siê do ochrony danych osobowych. Dane te s± gromadzone wy³±cznie w celu realizacji zamówieñ i nie s± udzielane osobom trzecim. Klient ma prawo do wgl±du w swoje dane i ich poprawiania oraz do ¿±dania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Wiêcej informacji dotycz±cych RODO znajduje siê w zak³adce "Polityka Prywatno¶ci".

XI. Postanowienia koñcowe

  1. Rozwój technologii internetowej, zmiany ustawodawcze w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój sklepu mog± wp³yn±æ na zmiany w regulaminie.

  2. Zmiana tre¶ci niniejszego regulaminu mo¿e nast±piæ po uprzednim poinformowaniu U¿ytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni przed dniem ich wej¶cia w ¿ycie.

  3. Zamówienia z³o¿one w trakcie obowi±zywania poprzedniej wersji regulaminu bêd± realizowane zgodnie z jego postanowieniami.

  4. Ewentualne spory powsta³e pomiêdzy Sprzedawc± a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane bêd± przez s±d powszechny w³a¶ciwy zgodnie z przepisami Kodeksu postêpowania cywilnego.

  5. Ewentualne spory powsta³e pomiêdzy Sprzedawc± a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane bêd± przez s±d powszechny w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê Sklepu.

  6. U¿ytkownicy mog± kontaktowaæ siê ze Sprzedawc± w nastêpuj±cy sposób:

    1. telefon: 85 743 17 68 lub 85 732 19 29 wew 104 w dniu robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8:00 – 16:00, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz w soboty w godzinach 09:00-13:00

    2. e-mail: sklep@weldtrade.pl

    3. pisemnie na adres: P.H.U. „SPAW” Dionizy B±czek, ul. Zuchów 29, 15-106 Bia³ystok

  1. Nazwa sklepu internetowego Weldtrade.pl, adres pod którym jest dostêpny: http://www.weldtrade.pl/ oraz wszelkie materia³y w nim siê znajduj±ce stanowi± przedmiot prawa autorskiego i podlegaj± ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody w³a¶ciciela sklepu jest zabronione.

  2. Niniejszy regulamin obowi±zuje od dnia 25 grudnia 2014 roku


Za³±czniki do regulaminu:
  1. O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy: PDF ODT
  2. O¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy - informacje: PDF
  3. Protokó³ reklamacyjny: PDF ODT


Uwaga: archiwalna wersja regulaminu obowi±zuj±ca do 25 grudnia 2014 r.
wstecz
 

© WELDtrade.pl Wszelkie Prawa Zastrze¿one. All Rights Reserved.